Information

FAQ

Her finder du de mest stillede spørgsmål.
Hvordan køber jeg et abonnement hos OELELSKER?

Det gør du ved at oprette dig på denne side --> Klik her

Hvor lang tid binder jeg mig, når jeg bestiller et abonnement?

I princippet kun for den ene måned du betaler for.

Dit abonnement bliver automatisk fornyet på den dag i måneden, hvor du første gang købte abonnement, med mindre du opsiger dit abonnement inde på din personlige side, når du logger ind.

Eksempel. Du køber et abonnement den 11. marts. Du bliver automatisk genopkrævet den 11. april, 11. maj osv.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Det gør du under "Min Konto" i menuen, som du ser når du er logget ind.

Kan jeg selv vælge hvilke øl der er i min ølpakke?

Nej, vi vælger dine øl. Vi gør vores bedste for at sammensætte en interessant ølkasse hver måned, som byder på forskellige øl af højste kvalitet, som du ikke finder på hylderne i dit lokale supermarked.

Hvad koster et abonnement?

299 kr. uden fragt (du afhenter selv på vores adresse) og 365 kr. med levering til døren.

Adresse: Aarøsund Landevej 232, 6100 Haderslev

Hvornår kommer videoerne til de enkelte øl i pakken?

I starten af hver måned sender vi alle medlemmer en mail, hvor der links til videoer af alle øl.

Hvad er medlemsrabatter?

Vi bestræber os på at skabe så mange fordele for dig som betalende medlem som mulig.Derfor har vi lavet en medlemssektion, som du ser, når du er logget ind. Her kan du finde rabatter til vores samarbejdspartnere.

Derudover kan være rabatter til virtuelle smagninger, fysiske smagninger eller andre øl-pakker som fx. sæsonpakker. For at kunne modtage rabatten skal du være aktivt betalende abonnent på det givne tidspunkt.

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

Ja, men vi har desværre ikke implementeret denne funktion endnu.

Derfor skal du sende os en mail på kontakt@oelelsker.dk, og fortælle hvor lang tid du ønsker at sætte dit abonnement på pause.

Hvornår modtager jeg min pakke?

Vi pakker alle pakker i slutningen af hver måned, og sender dem ud til dig, så du modtager dem første uge i hver måned.

Hvordan kan jeg ændre mine betalingsoplysninger

Du logger på din personlig side. Herefter klikker du først på “min konto” dernæst “medlemsskab” og endelig “rediger” under betalingsmetode.

Nu kan du ændre dine betalingsoplysninger.

Hvor er min kvittering på købet?

Du modtager efter dit køb en email med din kvittering.
Ellers kan du altid logge ind på din kontor og se under “min konto” dernæst “medlemsskab” og endelig “se” under købshistorik.

Her finder du alle dine kvitteringer.

Vælg et spørgsmål

Hvordan køber jeg et
abonnement hos OELELSKER?

Det gør du ved at oprette dig på denne side --> Klik her

Hvor lang tid binder jeg mig,
når jeg bestiller et abonnement?

I princippet kun for den ene måned du betaler for.

Dit abonnement bliver automatisk fornyet den 20. i hver måned, med mindre du opsiger dit abonnement inde på din personlige side, når du logger ind.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Det gør du under "Min Konto" i menuen, som du ser når du er logget ind.

Kan jeg selv være med til at bestemme hvilke øl, der skal være i min kasse?

Nej, vi vælger dine øl. Vi gør vores bedste for at sammensætte en interessant ølkasse hver måned, som byder på forskellige øl af højste kvalitet, som du ikke finder på hylderne i dit lokale supermarked.

Kan jeg selv være med til at bestemme hvilke øl, der skal være i min kasse?

299 kr. uden fragt (du afhenter selv på vores adresse) og 365 kr. med levering til døren.

Adresse: Aarøsund Landevej 232, 6100 Haderslev

Hvornår kommer videoerne til de enkelte øl i pakken?

I starten af hver måned sender vi alle medlemmer en mail, hvor der links til videoer af alle øl.

Hvad er medlemsrabatter?

Vi betræber os på at skabe så mange fordele for dig som betalende medlem som mulig.
Derfor har vi lavet en medlemssektion, som du ser, når du er logget ind.
Her kan du finde rabatter til vores samarbejdspartnere.

Derudover kan være rabatter til virtuelle smagninger, fysiske smagninger eller andre øl-pakker som fx. sæsonpakker. For at kunne modtage rabatten skal du være aktivt betalende abonnent på det givne tidspunkt.

Kan jeg sætte mit abonnement på pause i en måned, hvor jeg er på ferie?

Nej, den funktion har vi desværre ikke endnu. Du må opsige dit abonnement og så tilmelde dig igen, når du er klar. Du har stadig din personlige bruger under login.

Hvornår modtager jeg min pakke?

Vi pakker alle pakker i slutningen af hver måned, og sender dem ud til dig, så du modtager dem første uge i hver måned.

Hvordan kan jeg ændre mine betalingsoplysninger

Du logger på din personlig side. Herefter klikker du først på “min konto” dernæst “medlemsskab” og endelig “rediger” under betalingsmetode. Nu kan du ændre dine betalingsoplysninger.

Hvor er min kvittering på købet?

Du logger ind på din konto, klikker på “min konto” dernæst “medlemsskab” og endelig “se” under købshistorik.